تصاویر طراحی شده از آرم و لوگوهای کمپانی های معتبر

همونطور که می دونید فتوشاپ برنامه ی معجزه گر تصاویر از محبوبترین نرم افزارهای گرافیست ها می باشد. عده ای از خلاقان این رشته،آرم و لوگوهای شرکت ها و کمپانی های معروف و معتبر را در قالبی تصاویری جالب و زیبا در آورده اند. آرم هایی نظیر ویندوز، لینکوس، جاوا، اپل و … . برای دیدن تمامی تصاویر طراحی شده به این لینک مراجعه کنید: New Meaningful Life Of Famous Logos

در عکس زیر لوگوی معروف ویندوز را می بینید:

برچسب‌ها: , , , , ,

یک پاسخ to “تصاویر طراحی شده از آرم و لوگوهای کمپانی های معتبر”

  1. somayeh Says:

    سلام من تازه امروز با این سایت برخورد کردم کارتون خیلی جالبه و من دوست دارم تمام پکیج ها را دانلود کنم اما متاسفانه کمی حجمشون بالاست و من با این سرعت کم اینترنت تو شهرمون نمی تونم همه اونها را دانلود کنم اگه میشه یک راه حل بهتر برای بدست اوردن این پکیج های زیبا به من نشون بدید بازم متشکر م به خاطر کار قشنگتون «راستی ولنتاینتون هم مبارک»

پاسخی بگذارید

