دیزاین و طراحی

شاید هنر دیزاین و طراحی موقعی به چشم میاد که مخاطب رو به اثر ساخته شده جلب و جذب می کند. من به شخصه علاقه ی زیادی به هنر طراحی دارم  و اثرهایی که هنرمندان طراحی و ابداع می کنند رو دوست دارم و خیلی کنجکاو میشم تا بدونم چه طوری ساخته شده و چگونه کار می کنه!؟ امروز با اثرهای چند طراح برخورد کردم. چند تا از آثارشون رو براتون انتخاب کردم. اول میرم سراغ Gideon Dagan . این تقویم رو برای موزه هنر مدرن درست کردند. محاسبات دقیقی داره و معمولی کار می کند. می توان روی میز یا روی دیوار آن را سوار کرد. توپ قرمز رنگی که به وسیله ی یک نخ در هوا معلق است، ماه ها را مشخص می کند و توپ مغناطیسی دوم (سیاه) که روی یک تیر افقی قرار دارد، روز را معین می کند. این تقویم با پلیمر ساخته شده است.

تقویم - www.Partizanha.Blogsky.com

از طراحی دیگرش می تونم به این ساعت خیره کننده اشاره کنم. یک توپ قرمز که حول عقربه های ساعت می چرخه و یک توهم چشم گیر ایجاد می کنه! با باتری کار میکنه. سایزش هم ۹.۵ هست. می تونید با مراجعه به سایتش بقیه طراحی های اون رو ببینید.

partizanha.blogsky.com

میرم سراغ یه طراح دیگه به اسم Stanizlav Katz. خالق اثرهای زیبا و زیادی هستند. من به یه نمونه از طراحی ایشون اکتفا می کنم. یه نیکمت با طراحی مدرن با ترکیب قفسه های کتاب. ترکیب این دو یه شکل زیبا و مدرن رو بوجود آورده. خیلی لذتبخشه که یه همچین نیکمتی توی اتاقت داشته باشی! برای دیدن آثار این هنرمند به سایتش:  stanislavkatz.comمراجعه کنید.

وبلاگ رفوزه

 

برچسب‌ها:

پاسخی بگذارید

